disturbia

hoj hoj
gårdagen var toppen ! jag åkte till lisa vid 7 och vi började förfesta lite.
runt 9? gick vi till bowlingen och drack goda drinkar och åt hur gott bröd som helst med vitlöksdipp haha. vi gick och kollade hur det var på mastis men vi va nog lite tidiga så vi gick vidare, till ankaret. men där va vi inte många sekunder. vi bestämde oss för att inte sitta och ha tråkigt eftersom kvällen varit så bra innan, så vi gick hem&såg på några avsnitt av vänner. efter ett tag ringde rikard och jag gick&mötte honom och så gick vi hem.
imorse vaknade vi vid 12-13 och mamma va ute&åkte så hon kom&hämtade mig efter ett tag. hemma har ja bara väntat på att klockan ska bli 20. jag har kollat på 4 avsnitt av "barnen på luna" och så blev det lite fab 5 och mtv. nu har klockan äntligen närmat sig 20 och det är bara 40 min kvar tills ja börjar. slutar 23.15 så det är inte så jobbigt, bara jobbig tid .. :p

ha det fint, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0