jävlar ..

.. vad det regna igår. jag åkte till maxi för att köpa turkisk peppar. det var nääästan så ja ångrade mig när ja skulle in i bilen igen och ja sprang i världens jävla pöl. det blev typ en tsunami i mina skor ..

idag vaknade ja kl 10 av att klockan ringde. satte på tvn och låg&morna mig. nu sitter ja i köket med datorn och kollar på hotell. hittade tågbiljetter för mindre än 400, för två personer. hur bra som helst juuuu. men hotellet som var perfa igår fanns inte idag, det fanns alltså inga mer dubbelrum. det va synd, men vi har hittat ett annat som går lika bra :)

haha vet ni va ja ska göra idag då, förutom att äta en jävla massa kräftor? haha jag ska rida. jag fråga jossan om inte ja kunde få följa med henne till stallet en gång så kunde vi ha en varsin häst, joo sa hon, imorgon eller?
jaa .. så vid 13 ungefär kommer mormor&skjutsar oss till karaby där vi ska rida på varsin islandshäst :p

juste, kräftskivan idag kommer bli så lyckad tror ja, mellan gårdarna ( haha lät som ja bodde i bullerbyn ) står tre stora partytält, eftersom vädret är .. sådär. mm ja längtar så till ikväll :D
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0