katrin schulman

måste bara kompiera en sak från katrin schulmans blogg innan ja stänger ner, haha hon verkar vara hel sär !
hahahahahahaha

Kom just hem. Festen var otroligt lyckad. Alla som skulle komma kom. DJ:n rev av störtsköna låtar. Alkoholen räckte bra. Personalen på Village var underbara att jobba med. Vår personal var strålande. Ja! Jag känner mig nöjd. Jag märker att jag svamlar och det är för att jag är så jävla trött. Så jävla jävla trött. Jag har varit trevlig i 12 cm stiletos i sju timmar. Jag har till och med varit trevlig mot en dåre som kom fram och sa att han älskar mig och att det är meningen att vi ska vara tillsamans. Till och med honom. Jag har inte druckit. Därför har jag ont i mina fötter. Det är liksom baksidan lite gann. Jag har inte ätit. Det finns liksom inte en chans att jag kan äta när jag jag jobbar på ett event. Too much stress in the stomach.

Därför känner jag nu att jag kan äta bajs. Om det bara serveras snyggt på ett vitt stort fat med lite garnityr. Men eftersom jag inte har nåt bajs till hand fick det bli det som kom först. Det var gamla torkade makaroner (fullkorn). Så nu har jag ätit upp dessa. Med min hand. Och nu ska jag decka i min säng. För imorgon har vi ett event från 09.00. Och då är det läge för mig att vara sminkad. Stylad. OCH TEVLIG!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fan vad stört :O :P

2008-08-19 @ 22:18:00
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: Linda

Missa inte mina glass-frågor på bloggen. Oerhört tacksam för svar.

Hänt något speciellt idag? Ha det bra. Kram /Linda. :)

2008-08-19 @ 22:20:13
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du haft en bra dag? :)

2008-08-19 @ 22:21:15
URL: http://noppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0