like a shooting star

blä ..
denna dagen har verkligen varit seg ..
vaknade hos rikard vid 10, åkte&levererade mat till min älskade sen åkte ja direkt till jenny där det blev en storstädning. Jossan ringde&va hungrig hon också så då åkte ja hem och slängde ihop en gourmetmiddag, not, hon åt en sak, som ja funderat på vad det heter ett tag nu men inte kommer ihåg eller vet vad det heter, men det åt hon iaf, själv slängde ja ihop en pannkakssmet och gjorde mig några plättar. när mathilda kom hem gjorde vi n .. chokladbollar som blev mycket goda. somvanligt vid kvällsmat-tid äre lite dåligt med idéer så idag vare ja som gjorde kvällsmat. det blev spagetti och köttförssås. inte en vanlig utan en med ycket gott i och den blev inte fy skam den inte. nu när ja snart skrivit klart fick ja en känsla av att ja inte gjort annat än varit en kokerska? jag blir nog en bra fru !
nej nu ska ja gå&lägga mig framför tvn, ska nog kolla igenom OTH-boxen, blev lite sugen häromdan .. :p
hare fint, hejdå

I have a dream - amanda seyfried

.. föresten har dagen inte varit speciellt seg som ja börja inlägget med ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0