lille plutt

morrn morrn
klockan är 8.30 och ja har varit uppe sen 7 ..
mamma är i göteborg och mikael börjar alltid så tidigt, så jag fick vara "barnvakt" och lämna mathilda på skolan. Direkt efter det skjutsade ja jossan&en kompis. nu är ja alltså hemma igen och ska snart ta mig lite frulle.
måste leta jobb också .. universitetet har inte ringt så ja gör ju inget nu .. jobbar på lörda, inte mer. så nu måste ja fixa något att göra.

igår va ja&lisa på stan. Vi gick lite på stan&sen åt vi på paus. Jag köpte en tröja, som ja inte har provat än kom ja på. Sen köpte mamma med lite från lindex på bergvik, eftersom hon får rabatt så blev det billigare för mig också, men det slutade med att ja fick allt eftersom ja va barnvakt igår. det blev en sjal, en ny foundation och ett par "sko-stövlar".
nu ska ja äta frukost, skriver nog mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0