Lina

igår sa vi hejdå till Lina ..
jag trode inte att det skulle vara så jobbigt som det faktiskt va ..
alla grät, nästan värre än någonsin där ett tag. men ändå så får man ju tänka på att roligt man gjort tillsammans och va roligt Lina kommer få! men det var och är jobbigt ! sitter faktiskt och gråter en bra sknätt just nu faktiskt .. jag tänker på hur det skulle vara om de va ja som åkte, och ja vet att ja hade nog knappt klarat av det .. fyfan alltså. Du har alltid (under den lilla tiden jag har kännt dig) varit en stark person som alltid står för vad du gör och jag tror verkligen inte att vi hört det sista av dig. det är ju trots allt du som är dendär jävla bruden som man hatar för att hon är så snygg ;)
ha det så bra lina, och bara så du vet så tänker vi hälsa på dig !! kraaaaam och snyfft



Hade tyvärr ingen annan på datorn ;)



åh fy va jobbigt det är ändå .. men nu ska ja iaf berätta lite om min dag .. jag började kl 9 och slutade 19.30 .. jobbigt med andra ord. hade bara en bur med varor så mellan 14 och 19:30 städade jag HELA hälsa&skönhets avdelningen, utan luftkonditionering dessutom ! det va så jävla jobbigt, men ja kan ju inte bara stå sådär upp&ner i flera timmar så .. men efter att ja slutat, äntligen, så mötte ja upp resten av familjen på kinaresturangen där vi sattt ett bra ta&njöt :p
imorgon jobbar ja 11-19:30 så ja ska nog ta en tidig kväll ikväll .. hare fint,
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lina Helgeson

Tack Emma va söt du är! Tycker helt klart ni ska komma och hälsa på! Jag sr fram emot de:) Nu ska jag peta mig i tänderna så som jag brukade göra i rasthallen;P hehe puss o kram

2008-08-04 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0