vinterjacka

haj haj
idag har ja jobbat mellan 8 och 18. det var kaos i kassan ett tag och jag blev mer&mer otålig ..
men det är bara att hålla minen. nån gång har ja lust att bara skrika på nån höhö
imorgon är jag ledig och då ska ja minsann göra lite ärenden på stan och jaa .. fixa lite saker.
just nu kollar ja på Big Shots och letar efter en vinterjacka. har bara kollat stadium och ja hittade en som var helt okej på en gång. den fanns i svart, grått och rött. tråkig som jag så kommer ja iaf införskaffa mig en svart, kanske en mörkgrön/mörkblå.

igår läste ja ut Matilde, den var bra, meeen inte lika bra som Jenny S. Inom en snar framtid kommer ja börja läsa min andra nya bok, mig äger ingen. men det blir inte ikväll, för ikväll blire OTH. när ja kom hem idag hade sandra levererat den ;) ja som va&knacka på på vägen hem idag hehe (sandra läs: för igår glömde jag också ;)
nu ska ja ta mig något att snaska på, haj haj


jackor från Everest, 1299kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0