hahaha

hejhej :D
idag har varit den roligaste dagen på huuuuur länge som helst.
började ju med städning hos jenny, som är min mammas kusin (speciell info till Julia :), sen åkte ja ner till stan för att möta amanda, men då hittade jag lina lönnström helt ensam på stan så vi mötte amanda och gick och åt på paus.
efter ett tag åkte lina hem och jag&amanda gick en liten kortis på stan, jag hittade en julklapp och hon en present. Sen tog vi bussen till maxi, eftersom amanda så gärna ville åka buss ;);) vi köpte oss ett varsitt glasspaket och gick hem till hennes grannar, hon är nämligen husvakt eftesom grannarna är på semester.
Gud vad jag har skrattat !! runt 6-7 mötte vi madde på maxi och så köpte vi lite mat och gick hem till grannarna och lagade ihop en häärlig middag för tre ;)
vi kollade och skrattade till idol, vi skrattade åt katterna och jaaa, på slutet skrattade vi, eller mest jag, bara åt amanda !
nej, imorgon jobbar jag så nu blire sängen, adios  

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, och varför städar du där så ofta? :p

2008-12-07 @ 12:34:46
URL: http://juvliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0