helgen

hejsan svejsan på dejsan !
klockan är 8.28 och jag har varit uppe sen 06.30.
har ju varit hos pappa, och åkte med hans förut.

på lördagen jobbade jag ju mellan 10.30-19.30. Sen åkte ja till pappa, eller rättare sagt farmor.
Där var pappa&co och jenny, harald och fabian. jag fick lite tacos och vi pratade, lekte lekar och kollade på tv.
på söndan, igår, vare dags för julbord :D som jag har längtat efter så länge. vi var på .. hm va hette det nu igen? .. deldernäs eller degernäs. det va väldigt gott iaf !

idag vet ja inte rikigt vad ja ska göra, är lite sugen på karlstad.
har foton att hämta på rosenbergs och ett par skor att byta (som ja sa att ja skulle visa foto på meeeen har inte orkat/hunnit).
så jääävla läskigt ändå. från en sak till en annan, typ. Precis när ja skrev meningen om att ja ville till karlstad så fick ja ett sms av amanda, där hon frågade om ja ville förlja med henne till .. dam-dam-daaaam = KARLSTAD ! :D hahaha
så vi ska åka burre vid 11, så nu har ja ju en plan iaf ;)

jaja, men då kanske ja ska .. föra över lite kosing till kortet höhö
hejdåååå

en sak till till JULIA (om jenny igen :P)
jag städar hos jenny för att jag får betalt haha

hejdå igen

Kommentarer
Postat av: Julia

haha okej, jag är nöjd ;)

2008-12-08 @ 20:30:31
URL: http://juvliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0