jdks

morrn morrn
kom precis till skolan ..
har projektarbetsdag och jag tänkte att jag skulle ta tag i detta nu när ja får "chansen"
den händer inte så mkt om jag ska göra det självmant ..
imorse vaknade jag föresten av att ja grina, drömde en mardröm om att mathilda va död och ja gröt hela tiden, till&med när ja vakna :( det känndes bra när hon kom &gosa ner sig i min säng sen på morgonen.

efter skolan ska ja till karlstad, vill hitta jeans, skor & en grå t-shirt.
eller aa, det är det ja behöver :P men ja har inte så mkt pengar så vi får se vare blir.
imorgon är vi lediga och på fredag är jag också ledig men då ska ja till branäs :P
vi fick ju chansen att åka till branäs idag med skolan men ja hade inga pengar då så ja struntade i det.
men så igår när ja va&fika med farmor&thea berättade thea att dom skulle till branäs på fredag med sin skola.
så ja ringde pappa sen på kvällen ( han va tvungen att följa med eftersom thea inte fick åka själv ) så nu har ja fått en plats i grunnebackaskolansbuss till branäs :D haha

föresten har ja gått&bilivit sjuk. jag som aldrig är sjuk ju ..

hare fint, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0