glasldk

hej hej
idag äre torsdag och dagen började 8.20 med lite religion.
Jag som sleet så med dedär arbetet (faktiskt) så äre självklart att allt ska skita sig (Y)
när ja kom till skolan så funkar det inte ens att öppna skiten :@
nu har jag fixat problemet och ja fick lämna in det imorgon istället
efter skolan gick ja&lisa till mazarin eftersom hon skulle kolla nått somvanligt..
sen blev det en tur på bilskolan och en tripp till ejes :)
väl hemma var jag redo för att ge 100% i packningen, men jag är ju klar och jag vet ju inte vad dom andra vill ha med sig så jag satte mig vid tv och kollade lite OTH ;D bara 1½ avsnitt kvar nu på s. 2
nej nu ska ja föna håret och kolla vidare,
sen blire mys hos min prins, har saknat honom så det blir mer än perfa :)
adios

haha porrigt alltså? :P

beCk / säger:

okk...erat nya hus är dåligt porrigt heller..snyggast på amrieberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0