lördag söndag och måndag

min dator, eller snarare mitt internet har vrit lite knasigt så jag har inte uppdaterat något sen i lördas..
kvällen bjöd mys med lisa. vi åt först kinamat sen gick vi till maxi eftersom lisa va tvungen att ha polkagrisar :P
fast sen blev vi ju faktiskt sugna på både glass och milkshake så det va bara att fortsätta gå .. fast åt andra hållet, till McD :P preciiiiis när vi kom dit hade det kommit 2 bussar :o vi stog&väntade i 25 minuter på våran lilla sketna glass haha. mätta som attans som vi blev efter det gick vi hem till mig igen, gjorde inte så mkt, kollade på film tror ja .. efter ett tag gick lisa hem och jag kollade på OTH och somnade sött :P

söndagen var sletnaste dagen .. någonsin haha, det enda jag gick upp ur sängen för var mat, toalett och .. när det ringde 2 ggr. annars låg ja i min säng heeeeeela dagen :P runt 8 kom rille vilket var bra, så ja iaf fick prata :P
under dagen hade jag föresten kollat igenom 19 OTH-avsnitt :P och grina gjorde ja också

idag vare en slapp dag i skolan, började med ett sketet klassråd, vilket följdes av arn 2½timmes lektion i arbetsmiljö. det var inte lika mkt bråk nu som för en vecka sen kan ja ju säga :p men tråkigt vare iaf, så vi "jobbade i biblioteket" :D efter lunchen skulle vi på studiebesök. vi va indelade i grupper och jag, lina, markus&jonas var i en , vi skulle till hembygdsgården. lina skulle tyvärr jobba så vi fick gå själva, men hon missade ingenting kan ja ju säga. vi satt där&prata med en liten gubbe&sen fick vi en liten rundvandring i ett utav husen :P
efter det så slutade vi och jag hade inte alls långt hem vilket va gött.
åkte hem&satte mig vid datorn men då va ju internet fortfarande cp så jag läste lite i teoriboken.
lisa kom hit vid 3 och då vart de lite fika :) vi gjorde massa i teorihäftet och det känndes bra !
men hon gick nyss eftersom hon skulle träna och då startade ja om datorn och nu funkar internet :p

det var nog allt, nu ska ja spela lite road quiz ;]
haha hejdå

lördag
sönda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0