rubrik

hesan svejsan
idag var det skola igen och jag har redan tröttnat ..
först hade vi religion. anna ståläng har tydligen "slutat" så vi fick en ny lärare, Liv ..
hon va verkligen jättejobbig !!!! vi började med islam och hpn behandlade oss som om vi gick i förskolan
som tur va hade vi inte så lång lektion så det gick bra ..
efter det hade vi hål i ca 2 timmar och då vare dax för multimedia med BM. tråkigt det också !!
efter multim. skrek våra magar och vi gick ner på stan&åt och påbörjade vårat andra hål för dagen som denna ggn varade i 3 timmar. Sista hade vi matte och det gick .. bra, tur att vi bara har 5 veckor kvar av det :)

efter skolan gick jag till maxi för att vänta på Ann som skulle hämta upp mig för att åka till Ing-Marie (mina gympa "kompisar"). vi planerade dom 4 kommande gympaträningarna och det ska bli kul att sätta igång igen.
fast egenligen skulle ja vilja ha en ny "kompis" och göra en ny grupp men det är lite sent nu tyvärr.

efter en timme ungefär va jag hemma igen och jag slänge in en soppa i micron så fort ja kom in genom dörren.
Jag har börjat älska soppor, skitvarma soppor alltså ! idag blev det ingen hemmagjord utan det blev felix norska fisksoppa, den smakade vääldigt bra, om ni gillar fisk och soppa så ska ni verkligen prova !

ikväll har jag inga planer än sålänge, får väl se vad som dyker upp ..
ska fixa lite med gympapapper och ändra mitt skolschema
så ha en bra kväll.. hejdå


image39






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0