måndag

hej hej,
nu var det ett tag sen igen.
i fredags och lördags jobbade jag. på lördagen började ja kl 9 ute på bergvik och slutade kl 6.
jag hade bilen så det blev räser på vägen hem eftersom ja skulle till lina. där var det förövrigt väldigt trevligt och det bjöds på massa godsaker ! tack så mycket för att ja fick komma lina :) vi drog vidare till statt där det va sådär kul. antingen fick man vara inne och dö av värmeslag, eller så fick man gå ut, och där dog man av all rök-lukt! jag sov hos rille och vaknade på natten av att ja svettades. då såg ja att både ja&rille låg på tecket med alla kläder på, och ja kommer inte ens ihåg avv vi la oss :P på söndagen kom dagge förbi och vi gick till skärgårn och badade, fast vi stannade på vägen och åt kebab på jacobs :P det va jätte varm och jätte härligt i vattnet. ute vid leksaksbåten träffade vi lina, eg, olivia&madde, och där blev vi sittandes ett tag. mamma&co va ute på sjön och när dom åkte tillbaka så hämtade dom upp mig och på vägen hem blev det ring för första gången, vi har köpt en sån som man åker med efter båten och det va skitkul! smattrade lite obehagligt i baken men de va kul iaf :p
idag började ja kl 10 och skulle sluta 15, men ja tog angelicas pass och jobbade mellan 16 och 19.30 också. det va jobbigt men tiden gick fort så det gjorde inte så mkt. rille hämtade mig och vi åkte hem till mig och hoppade i vattnet nästan så fort vi kom hem, efter det blev det lite mer ring :p

här kommer mina nya köp. jobbigt att jobba i karlstad, tur att det inte blir så ofta ;)

    


väskorna och leggingsarna är från H&M och den rosa tunikan från gina. det blev även en marinblå + ett par svarta leggings.

imorgon ska vi ta båten till mormor&morfars stuga om vädret tillåter, det åskar nämligen somfan just nu. annars blir det en liten biltur. hon vill ha ett kort på mig fråån studenten, så ja ska ta på mig samma outfit och ställa upp på några bilder. någon stug-granne va tydligen fotograf.
vid 15 ska ja jobba igen .. nu ska ja lägga mig att läsa lite i matilde, har varit lite dåligt med läsning på sista tiden,
ojoj va mycke text det blev .. jaja, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0