asfaltsblomma

japp, det är jag det, iaf enligt farmor.
idag har ja spenderat hela min dag hos pappa&co.
strax efter at ja vaknat cyklade ja till farmor, vi fikade och åt mat. sen cyklade vi &köpte glass.
vi åkte tillbaka efter ett tag och då hjälpte ja farmor&hand med att skicka sms haha
så himla goa ändå, satt och gjorde grimaser till mobilen och skickade små meddelanden till varandra.
farmor hade det inte lätt ändå "MEEEEN, har inte ja nått F eller?" hahahaha
väl hemma hos pappa igen så vare både kubb och tennis som stod på schemat, gullungar !

imorgon ska ja klippa mig hade ja tänkt mig, vet inte riktigt hur men .. det blir nog en bit iaf
hare gött haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0