länge sen

jaa det va ju det.
igår, torsdag var vi i göteborg med klassen och med tvåorna.
vi va p liseberg och stan, eller iaf jag&lina :) vi hade väldigt kul och det blev en mycket lyckad dag !
på vägen hem fick vi även besök av lisafisa som åkte med. på bussen till gbg kollade vi på en skitbra film, hooligans tror ja den hette. på vägen hem igen var det däremot jag som stod för underhållningen haha
idag innan ja åkte till pappa städade ja hos jenny, vilket tog emot lite i början, men det gick bra somvanligt. runt 1 kom pappa och hämtade mig och vi åkte ner till badstranden med hela familjen. det va väääldigt varmt för mig som inte badade. däremot somnade ja gott på en filt. nu på eftermiddan/kvällningen har ja hjälpt till att sätta blommor och fixa med massa jord, duktig som jag är ! :P sen smakade det gott mwed lite grillat.
imorgon äre jossans födelsedag så ja lånar farmors bil och åker in och grattar. får se om rille följer med tillbaka då?
hoppas det, för ja har saknat honom en massa!
nej nu ska ja iaf snart hoppa i säng, ha en brahelg. haaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0