Student 08

jajjemen !
.. och jag har ingen studentklänning höhö
det känn som det börjar bli dax att fixa det :P

gårdagen spenderades en stund i skateparken där vi åt massa jordgubbar och lapade sol!
runt 4 åkte vi hemåt för att göra oss iordning för att sedan ses igen hos sandra. det va jätte trevligt och det va väldigt lyckat, så tack för igår alla ! jag hade dock inte så kul på statt sen men .. aa skitsamma.
vaknade imorse vid 11? och då åt vi lite god mat hos rille och sen åkte vi hem till mig för ja skulle hämta badkläder. sen brummade vi vidare till eva&L-G, mammas moster som köpte vårat gamla hus, och badade i poolen :)
det va både behövligt och väldigt skönt !

nu ska ja iaf plocka upp högen med kläder som ligger i min säng .....
hoppas ni har haft en bra helg så ses vi imorgon i skolan. hejdå


dessa klänningar lockar till studenten

Stylebystars, 399 & 499, H&M 198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0