tänk ..

.. vid denhär tiden för precis en vecka sen, då va man rätt tagggad.
fatta att det snart redan har gått en vecka. det är helt sjukt !
här är iaf en länk http://www.nwt.se/bildspel/student-krhmn-nkp/index.html där ni kan se "alla" bilder från studenten.
kom ganska nyss att tänka på att jag är arbetslös .. tänk om ja inte kommer in på universitetet, vad gör ja då? från en sak till en annan så skrubbade ja ganska så nyss bort lite lakrits-shot från min balklänning, och det gick bort ! synd bara allt med linas klänning :/
juste igår vare sex and the city maraton på tv3, men av någon konstig anledning så har vi bara 3an på en tv i hela huset, och det är på den som är i köket ... så jag satt där, lutandes mot bordet till kl 12 och kollade klart. och självklart så grinade ja som en apa :p
goda nyheter dessutom, jag&lisa har hittat ett ställe att sova på i strömstad, yes ! så snart äre bara att packa bilen full och dra :p fast innan det ska ja hinna med midsommar samt en tripp till ikea, jag behöver verkligen en tavla !
vet fortfarande inte hur ja ska "fira" midsommar. men jag känner inte för att festa till det så det kan bli en lugn helg på landet med farmors goda mat. men vi får väl se om det kommer något annat alternativ innan dess ..
idag äre städ-dag hos jenny och jag planerade att åka dit på förmiddan, men ja orkade inte och jag har fortfarande inte lyft på röva. Meeen ja ska nog alldeles strax dra mig, så ja får det gjort någon gång.
nu ska ja läsa lite bloggar och den bajkar ja till jenny, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0