24

hejsan svejsan !
idag vaknade jag&rille kl 12, nästan prick.
gick upp&åt lite frulle efter en stund. sen blev det nån timme framför tvn innan han åkte hem.
sedan han åkte har jag ätit mat, kollat på OTH och suttit här en liten stund.
jag ska alldeles strax börja med mitt Projektarbete.
jag känner att det måste hända något...

gårdagen hos pappa var toppen.
det bjöds på god mat och det var kul att träffa andra sidan av släkten lite :)
thea fick massa paket och hon tog även ur sina "rasta-flätor", jag bjuder på en bild en annan dag, eller kanske lite senare. jag fick också en liten present, viveca har ju varit i australien i 3 veckor så jag fick mig ett par ugg! som var verkligen jätte gosiga och sketa varma.
men förhoppningsvis så behöver ja inte använda dom på ett tag :P skulle vara bra om sommaren kom snart.
nej nu blir det PA .......... hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0