15onde

hej
idag har det varit en riktig tråkdag. det har varit träligt väder och jag har varit väldigt okoncentrerad hela dagen.
praktiken gick ganska segt, va på möte på maxi -gick bra och så har jag bakat en jordgubbstårta.
det är sista dagen på praktiken imorgon så ja tänkte att ja skulle bjuda på nått.
Åsa sa att ja skulle kolla ut några grejer som ja skulle få, så imorgon blire endel att prova :P
på kvällningen blir det återförening med brudarna (becca, lina&sandra). Lina har varit utomland + att ja endast sett henne typ 2 ggr under praktiktiden, becca samma där + att hon har varit i karlstad, sandra har ja sett lite mer för hon har ju haft sina tre sista veckor på yngves så vi har ju lunchat varje dag :) men det ska bli trevligt att hitta på något. blir nog mat&mys :)
nu ska ja lägga mig hos min underbara pojkvän i sängen och mysa, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0