3 dagar senare ..

jaa och det är alltså idag.
har varit hos pappa i helgen och vi har plockat ihop den datorn eftersom vi köpt en ny,
därför har ja inte kunnat uppdatera. helgen har varit underbar och landet också ;)
frågan är om lantlivet inte är det bästa? man slipper all stress, man slipper alla bilar/moppe killar och man kan springa naken runt huset 8 ggr om man vill haha. okej det kan man ju göra i stan också men då får man nog ett antal fans :P jag älskar if livet på landet (iaf på sommaren)
i fredags gjorde vi inget spec va bara hemma &myste. på lördagen vare barnkalas på mazzarin med lisa för min del, och direkt efter det var det bowling som gällde :) innan i åkte hem igen så stannade vi på roma&åt lite mat!
söndag, idag har vi varit ute heeela dagen. kl 1 vare mat hos farmor och jag stannade kvar där ett tag när alla andra åkte hem. farmor&jag tod en biltur och sen åkte ja hem till pappa, spelade kubb, solade, hoppade studsmatte&duschade. farmor kom kl 5 och då körde ja in till stan. tog en tur i skärgårn&sen en sväng på maxi.
nu är ja hemma, har rpecis ätit och ska snart åka till rille :) hoppas vi har haft en bra helg :) haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0