bläk

idag hade ja lektion 8.20, religion, lämnade in mitt&linas arbete, äntligen nått ur världen!
strax innan 9 åkte ja till maxi för att provjobba i självscaningen. det gick jättebra :)
vid 11 kom ja därifrån och då åkte ja hem till rille och sen åkte vi till skolan,
jag åt lite mat i matsalen och sen gick ja på lektion, ensam .. därför sa ja att ja skulle jobba hemma så ja slapp vara där. jag har bara en sak kvar att göra dom sista veckorna och om ja gör klart det ikväll, vad gör ja då resten av tiden i skolan? jobbigt. detta är verkligen en ovärd tid ..........
imorgon är ja ledig och det blir somvanligt städning hos jenny och kl 12 ska ja vara på maxi igen, denna gång vid hälsa&skönhet.

åååååååååååh ja har så himla tråkigt ...... jag vet vekrligen inte va ja ska göra, blä
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0