D-dagen

IDAG TOG JAG KÖRKORT !!! :D
jag kan knappt fattat det men det känns iaf vääääääääldigt gött !!
nu kan ja slänga både teoriböckerna och den göna skylten åt skogen :P
bara det känns väldigt bra, haha
ja är inte riktigt säker på om lisa kommer ihåg att de va idag ja skulle köra upp och hon svarade inte förut när ja ringde men ja ska iaf ta en tur själv till lisa sen när någon kommit hem med bilen :P
fick en slant av mormor för att ja hade varit så duktig och så skulle ja å nått av pappa också :D inte kunde ja fatta att det va såhär bra att ta körkort haha
köpte en marinblå klänning och en marinblå topp med små söta blommor på förut också, 70 kr (Y)
jag älskar att fynda !
nu ska ja iaf ta något att äta, ha en bra dag för det ska jag, hejdå

Kommentarer
Postat av: kaka

GRATTIS! :D

2008-05-14 @ 22:52:29
URL: http://peckisch.blogg.se
Postat av: Johanna

Grattis :D

2008-05-15 @ 09:00:53
URL: http://j0ana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0