happy 300

hoho, detta är mitt 300ade inlägg :P
idag vare praktik som vanligt, hade körlektion, slutade praktiken .. typ
efter att ja slutat så köpte ja ett par leggings och ett 5pack med nylonstrumpbyxor .. brukar alltid vara bra att ha!
mötte upp lisa på stan, vi tog ett varv där sen gick vi till maxi, ja hade nämligen spanat in ett par skor :P
det blev däremot två när ja gick därifrån. 99 kr/st så det va ju som hittat.
vi gick hem till lisa för att lämna min bajk, sen kom rikard&dagge&hämtade oss och vi åkte ut till skärgårn.
efter ett tag kom sara och emelie ut&vi spelade kubb .. det va inte tjejlaget som vann kan ja ju iaf säga :p
åkte hem till lisa, fick äntligen slå en drill sen hoppa ja på hojjen och cyklade hem.
åt lite mat och påbörjade en storstädning av mitt rum. det går sådär men det börjar se bra ut iaf.
imorgon äre praktik, körlektion och gympamöte som står på schemat, och DH såklart !!
ha en dag, eller iaf det som är slut av den, hejdå



första bilden: skorna och mina nya leggings.
andra bilden: vit och svartrandiga ballerina
tredje bilden: vita ballerina med säta blommor. en röd rosett var den ursprungliga knuten men ja tog bort den och ska sätta dit vita sidenband istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0