morsdag

jajjemen, och mamma har fått en pyjamas och en jordgubbstårta :)
härligt med lite fint väder igen också ..
igår gjorde ja inte ett jota. jag&jossan blev godissugna och åkte till maxi halv 11.
vi tog en sväng genom stan&jesus va bilar. det gick knappt att komma fram och jag fick köra på ettan från pressbyrån till posten typ.  funderade på att gå till statt där ett tag men när ja tänkte på vad ja va tvungen att göra innan ( duscha, hitta kläder m.m) så skippade ja den tanken. blir kul nästa helg ju så ja sparar mig ;)
mikaels mamma va här förut och fika och snart kommer mormor och fikar ..
nu ska ja städa mitt rum, som ja fortfarande inte gjort än, och sen städa toan .... kul
hare så bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0