sponsring

hej!
skolan idag va jobbig .. hade endast två lektioner fast vi slutade vid 13 ..
lyckades tappa bort mina nycklar där också för ett tag, men dom tur va så hade rikard dom.
men iaf, efter att ja slutat så cyklade ja hem till mormor och sen till eva, kollade hur dom hade gjort om i vårat gamla hus :P några timmar senare åkte ja ner till maxi och sen hem.
har precis ringt klart till "mina" sponsorer och fyfan va jobbigt det va.
jag visste verkligen inte va ja skulle säga men nu är det iaf gjort och jag har fixat ihop 1000 kr iaf :p
ska ringa tillbaka till två imorgon också ..
nu ska ja iaf ta mig lite käk och bara längta till kl 20 då det är Gossip och en timme senare när det är DH :)
ha en bra dag, hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan vad duktig du är :)

2008-05-20 @ 19:56:45
URL: http://RebeccaKarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0