tisdag den 13onde..

.. och om en månad, fredag den 13onde tar vi studenten !!! inte långt kvar alls längre.
idag har ja iaf haft körlektion igen, gick jätte bra denna ggn som tur va :P
fast juste, precis vid McD hoppade det fram et rådjur mitt framför bilen :O
va lite skakis en sväng men det va ingen fara eftersom ja hade läget under kontroll ;)
efter att ja slutat praktiken så letade ja förfullt efter ett par crocs (foppaskor) till Wille.
jag hade inte köpt nån present än och det var det enda ja visste att han ville ha.
va på bergqvist (där dom va dyra, till&med för att vara fake), yngves, copp och maxi.
det slutade med att det blev dom på berqan .. och han blev jätteglad :)
och så fick han ett ganska så stort paket av pappa&viveca, och då råga farmor: "men är det en såndär man åker skateboard på? sån som rikard åker på?" farmor hade fel och william svarade: "nej, det är ett luftgevär" haha
fatta att han fick ett gevär :P det blir till att vara snäll i framtiden från&med nu med andra ord ;)
farmor hämtade mig strax efter 8 och in till stan var det jag som satt bakom ratten. jag missade för (nästan) första gången DH .. men jag övningskör hellre, iaf idag ;) och ja kan ju se reprisen.
nej nu ska ja lägga mig i sängen och kolla på tv, hejdå

föresten så fyller lille sändrews 19år imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0