buuuuurp

hejsan svejsan
idag har jag .. vaknat hos rikard (för sent idag också), tagit bussen hem och legat i soffan och kollat på DH-boxar med jossan som varit hemma pga sjukdom :p
har nu förflyttat mig till min säng och just kollat klart på DH som va på tvn :P
men ja känner att ja måste lägga mig ner, har ont i baken av allt sittandes i soffan, 12-18 gör sitt ..

föresten så ska ja köpa en symaskin, och skaffa mig en hobby !
måste bara hitta en symaskin som går ihop med min plånka ..
kanske ett äventyr jag kan genomföra imorgon, eller nästa vecka, är ju ledig, eller egentligen typ .. ARBETSLÖS.


fan va jag är lat ..............
ja känner mig som en sunkig mamma, utan några barn då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0