jag är så duktig

hejsan hoppsan
vaknade vid halv 8 av att klockan ringde, eftersom ja skulle vara på maxi kl 10 ch ta vaccinet.
men igår fick ja skitont i halsen och det sitter i idag, så ja ringde till varmunsälsan och dom sa att ja skulle hoppa sprutan. man fick inte ha något i kroppen när man tog den. skulle vara typiskt om ja fick dendär jävla skiten nu bara för det. ska se om ja kan få ta den en annan dag kanske, och om den inte är dyr kanske ja kan "köpa" en själv.
eftersom ja ringde redan vid 8 kunde ja somna om till 11, vilket var behövligt! träligt om ja hade gåttt till maxi och sen inte fått tagit sprutan :p skulle dock vara typiskt mig.
13.30 hade ja tandläkartid. skulle lägga igen den lilla gropen som dom hittade förra veckan, sa dom ja ! nejdå när ja kom dit var det minsann ett hål som va tvungen att lagas :s mitt första hål ! jag fick panik, börja nästan gråta och svettades som en .. gris eller nåt. vill du ha bedövning? JAAAA !!! men det va inte allt farligt, jobbigt ljud när dom "borrar" eller va det är dom gör. bedövningen siter fortfarande kvar och det känns lite stumt :p
iaf så sa hon att det knappt va nått hål, bara en grop, så det knappt räknas ;) dom är så snälla på markgrens !

snart kommer olivia så ja ska slänga ihop en äppelkaka tror ja :) får se om vi har nått att ha till, nån vaniljsås eller liknande. kl 18 ska ja vara på mastis eftersom maxi har kassamöte, skulle få mat också vare nån som sa :) plus att vi får betalt att vara där, inga fel det inte :p
nu äre bäst att ja sätter igång, måste städa mitt rum lite också :p
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0