P.S I love you

kollade igår en sväng och kollade precis klart på resten.
jag är så jävla bölig av mig, så himla kännslig så det finns inte!
fast ibland äre ganska skönt at gråta, speciellt när man gråter bra .. liksom.

klockan är inte ens halv 9 än och jag har redan hunnit lämnat mathilda på skolan och kollat klart på en film.
maxi ringde just och frågade om ja kunde jobba från typ så fort som möjligt till 15, men ja ska ju på "möte" med komvux så ja fick tacka nej idag. typ första gången sen ja, ja vet inte när, har nog bara hänt en gång tidigare.

sitter och njuter av Gavin Degraw i Rix morgon zoo förtillfället, det går ju att kolla på tv6
han är allt typ skitbra.
hoppas det kan bli paus snart så ja kan få göra mig några mackor. rostat med päron, vet att det låter äckligt men det är en super-combo! "skär" skivor med en osthyvel så blire perfa, mm
undra va ja ska göra resten utav dagen ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0