sjukling

morrn morrn
mathilda är fortfarande sjuk.
jag blev väckt vid halv 8 och pga min vagel i ögat så kunde ja inte somna om.
låg uppe i flera timmar igår för att jag inte kunde somna, så därför vare inte speciellt roligt att vakna när jag vaknade.

jag är alltså hemma med mathilda idag, för att hon är sjuk och för att jag inte har något jobb!
vageln har ja fått för att ja sov med mascaran kvar i lördags. provade en ny ögonskugga också, kan va det också iof. jag är så himla kännslig vid ögonen, så det kan nog vara vad som helst..

våran granne dog i fredags ..
det är sååå himla hemskt. don hade precis byggt hus, ganska nyss fått en son och så dör mamman :(
hon har haft cancer ett tag och nu sista tiden har hon bara legat i en säng.
vi kännde dom ju inte så väl men det är så himla hemskt ändå, usch !

nej nu måste ja underhålla mathilda lite
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0