onsdag

hejhej
klockan ringde 8, jag gick up efter att ha snoozat en snooz ..
gjorde mig iordning, ytterst lite och cyklade sen till sjukhuset (i regn). efter lite krångel fick ja iaf hämta ut mina urinvägsinfektion-piller nere på stan. sen åkte ja förbi coop på vägen hem, meeeen ja hitta inget så ja åkte hem igen.
nu har jag ätit lite flingor och kollar på rachel ray.
ringde just upp 110 kr, aldrig i livet har ja ringt för sååå mkt, men det var helt klart värt det, för ja fick prata med Lisa :D
och snart kommer hon hem&hälsar på :) eller snart&snart, en månad typ :) skönt att veta att hon har det bra iaf !
ikväll äre gympa, men innan det ska ja städa mitt rum&plocka ur diskmaskinen, blandannat.
hejdå

om en vecka börjar Dirty Sexy Money igen hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0