buhu

ojojoj vilken jävla dag!
det började med att jag vaknade, en timme innan min klocka skulle ringa, utav att ja hade ont i huvet, kul!?
lyckades gå upp när klockan ringde, åt lite, tog två ipren och gjorde mig iordning. det gick så fort att ja till&med fick sitta rakt upp och ner och bara vänta på att klockan skulle gå.
på maxi gick det väl okej i början, ja va trött och hade ont i huvet men sen vid .. 14(?) kom chocken haha
hela maxi bara släktes ner, allt utom kassorna, så vi fortsatte ju liksom. men sen .. en efter en släcktes även kassorna och tillslut hade vi bara en enda kassa öppen, den enda som funkade, med en kö som sträckte sig .. ja, en lååååååååång bit!
herregud va jobbigt det va, en enda kassa öppen och vi andra kunde ju liksom inte göra nått. en kund som jag hade i min kassa hade precis lassat upp sit lass med varor (storhandling) när min första kassa blev helt svart. vi flyttade oss bakåt, fick bära runt alla varor och köra igen, men samma sak igen, vi kom lite mer än hälften, sen blev det svart igen. men hon fick gå före i den långa kön så det blev allt bra :)
dom trode att de skulle ta 4-6 timmar att fixa problemet, men so mtur va tog det bara 39 min typ, vilket va bra.
men det va inte bara maxi som blev svart fattade jag det som, det va typ hela stan?
jaja, jag har precis druckit upp en liter tranbärsjuice för att få bort urinv.infektionen av sig självt. får se hure går.

guud va trött jag äääääääääääär, vill ta en liten tupplur men då kommer ja inte kunna somna när ja väl ska sova så ja får nog försöka hålla mig vaken :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0