helgen

i fredags vare jobb + bio med lisa som gällde.
vi såg Patrik 1,5 och den va rolig. inte bra, men rolig.

i lördags åkte jag&rikard till pappa runt 12.
vi gjorde inte sådär jätte mycket och vid 18 åkte rikard hem.
vi åt lite mat och kollade på tv.

söndan byggde vi på kojan, åt hos farmor, tog en cykeltur på 5km för att plocka höstlöv och åt på kinan :)
pappa&co skulle skjutsa in mig till stan´men innan dom släppte av mig så åt vi lite goood mat!

lisa på bergvik sa att det ev skulle bli jobb åt mig på måndag (idag) så hon skulle höra av sig igår om det blev nått, men hon visste inget förän idag på morgonen så imorse kl 8.30 ringde hon och 10.15 va ja på bergvik, redo för en dag med jobb.
nu sitter ja framför datorn med en liten påse med naturgodis som väntade på mig här hemma.
funderar på om ja ska behålla skorna som ja köpte idag, dom kosta 350 kr och jag har ett par typ likadana som ja aldrig har använt, hmm det är svårt sånthär .. men jag tror att jag inte behåller dom, kan ju börja använda dom andra, dom är ju faktiskt som nya. jaja
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0