jävla dag !

mm idag har varit en dålig dag.
dagen började med att ja hade ont i huvet igen..
fick ingen sovmorgon pga influensa vaccinet ja skulle ta på¨maxi kl 10. men när ja väl kom dit så hade ja fattat fel på datumet så jag fick åka tillbaka till rille på en gång.
skulle ha börjat vid 2 men dom ringde och fråga om ja kunde börja tidigare, så ja va där kvart i 12 ungefär.
meen ja va inte där länge, efter ett tag blev huvudvärken värre, jag såg ingenting på ena ögat, vilket är lite svårt när man sitter i kassan och sen började jag må illa. jag försökte så gott ja kunde men när ja började bli yr så sa ja till maria att ja ville gå hem, så vid halv 4 gick jag hem igen. jaa, jag gick faktiskt, 40 minuter tog det, riktigt jävla segt gick ja haha
nu mår ja bättre, har fortfarande ont i huvet men det andra är så gott som borta. usch vilken dålig start på veckan.
imorgon börjar ja vid 2 igen, ska sova så länge ja bara kan ! och förhoppningsvis vaknar ja inte av varken det ena eller det andra. nu ska ja solla på tv, snart äre desperate ;)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0