lisa

hejhej
i lördags jobbade jag somsagt och sen åkte ja till lisa, där det var mycket trevligt !
men det känndes att det närmar sig, D-dagen..
jag&rikrad åkte sen hem till honom, där iaf jag somnade som en klappad säl. vaknade vid 2 typ, tog en promenad och vid 4 åkte vi till pappa en sväng, rikard hade fixat pappas telefon så vi åkte&lämnade den där.
fast på vägen dit åkte vi in i en poliskontroll, min första :P aa iaf, jag blåste och visade körkortet det gick jättebra .. mindre bra gick det när vi skulle komma därifrån, ja fick kärringstop 3 ggr haha, ja va så skakis i bena :D men som tur va hade polisen gått över till andra sidan för att hjälpa till så det va ingen bakom mig. haha kul kul

idag satte ja klockan på 8.30, behöver få lite bättre rutiner känner ja ..
ska ner till kansliet med gympapengar, ska nog sola också :)
vid 4 är lisa på mazarin så då ska ja ner och hälsa på en näst-sistagång .. :(
imorgon åker hon ............. och jag jobbar hela dan, men ja ska åka dit efter att ja slutat tänkte ja.

från en sak till en annan: igår var det ju jättefint väder, va hände idag då liksom?
nej nu måste ja göra mig iordning, adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0