onsdag

hejhej
idag var det jobb på bergvik.
började 9.45 så ja va tvungen att ta 8.10-tåget för att komma i tid.
meeeen kan du gissa när min klocka ringde? typ aldrig. jag vaknade av mig själv 7.55, alltså när det var en kvart kvar till tåget skulle gå. och hur lång tid tar det att cykla till station? joo en kvart. no way in hell att ja skulle hinna. kollade i tabellen och såg att det gick ett x2000 19 över och sjääälvklart hann ja :P
men försovningen kännde ja av hela dan, det gick lite hur som haver.
fick med mig en liten påse med grejer också .. igen. åh att ja inte kan hålla i mina pengar.
juste, kollade lite på vinterjackor också, men det funkar med dom ja har nu ett tag till.

kom precis hem från gympan också, fan va svettigt det blev idag haha
ska snart ner och sola, sen duscha och städa mitt rum, vilket verkligen behövs!
imorgon ska ja äntligen va med lisa igen, längesen vi sågs och på onsda åker hon :(
och idag fick hon körkort så vi ska ut&glida lite :D
jaja, hejdå  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0