viktigt !

morsning !
idag har jag ätit mat hos lisa, åkt bil, fikat två gånger - efter varrandra och bara haft det trevligt !
ikväll vet ja inte riktigt vad ja ska göra .. borde börja göra iordning mina tackkort eftersom ja ska framkalla själva korten på måndag. ja ja vet att jag är seg, men det har bara inte blivit av. Men nu ska ja minsann fixa dom.

imorgon ska ja träffa Amanda och vid 16.30 jobbar jag och på sena kvällen blire avskedsparty hemma hos lisa för henne&sara :(
söndagen är ännu oklar. ska nog umgås med lisa, så mycket som det går. usch va ja kommer sakna henne .. men ja ska allt komma&hälsa på :D

kom på förut att jag gjort några bra saker på sista tiden. jag har köpt både ett rosa nagellack och ett rosa band, för att stöda bröstcancerfonden. ett rosa band kostar 20 kr, ingenting om du frågar mig, varför kan inte alla bara köpa ett, det är riktigt dåligt gjort! så nästa gång ni är på tex Lindex så kan ni ju passa på att köpa ett. eller varför inte köpa en tröja eller någon skönhetsprodukt som också skänker en del av priset till bröstcancerfonden.
nej nu ska ja hjälpa mamma in med varorna, ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0