tisdag

haj haj,
idag har jag jobbat, 8-13.30. efter det åkte ja ner till stan där ja åkte till min frissör och lät henne noppra mina ögonbryn eftersom jag verkligen inte orkade själv. jag har verkligen försökt men det går inte mer efter typ tre strån. efter det solade jag faktiskt där, 40 kr för en halvtimme och ja måste erkänna att ja måde svetades som en gris, blä, och somnade. efter det hittade jag äntligen ett puder som var nästan identiskt med det jag hade innan som tog slut,  som tur va. hmm.. vad gjorde ja mer? jo ja va på biloteket, skulle låna något nytt av denise rudberg men det fanns bara nån ungdomsbok på typ 150 sidor meeeeeeen jag tog den ändå :p
i studentpresent fick jag ett hemmagjort presentkort av pappa&co där det stog att jag fick en gratis natt på valfritt scandichotell. Vi avbokade vårat hotell och bokade ett annat, alltså ett scandic hotell. så nu betalar pappa hotellet, och tågbiljetterna kostar ca 500kr, för både mig och rikard, både fram&tillbaka.
så man kan säga att vi betalar 250 kr för att bo i göteborg 2 nätter, ganska bra det ! :)
imorgon jobbar jag igen, 9-16 och kl 18 äre dax för gympa igen.
nu ska ja fortsätta att kolla på legally blonde (för typ 1000ende gången) och sen i pausen ska ja duscha, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0