19 år och laxmaka?

klockan är 22:02 londontid och jag ligger i sängen.
känner mig nöjd över mig själv, eftersom jag tränade tillslut. pga mina exem på ögonen kände jag när svetten rann i pannan och ner på ögonlocken. det sved. men fy tusan va gött det är när man känner att man gjort något bra.
på vägen hem (till lisa) köpte ja toapapper, oliver och kex. Lisas äldsa, Claudia hade nämligen bajsat upp det absolut sista pappret som fanns i huset, sånnadär små snornäsdukar som lite äldre folk har, i ett såntdär litet paket ni vet? ja iallafall så hjälpte jag en vän i nöd (haha kul emma) och köpte med både det ena och det andra.
hemma hos lisa blev det super kvällsmat. Kex, te, påskmust, lax, toast och oliver. toapapper fanns också för den som ville använda det!
halv 10 började jag gå hemåt, 15 minuter senare, på pricken, va ja hemma. nu ligger ja i sängen, försöker bli trött.. blir inte så mycket bättre har ja hunnit kommit fram till.

lisa avbröt mig precis på msn och skrev "läs mig blogg" så gjorde jag det. hon skriver något i samma stil som mig, det om kvällsmaten alltså. sen skriver hon att hon är glad över att inte vara 14 år och fira valborg. hon är glad att hon är 19 år och äter laxmacka med mig. det är väl för himla härligt ändå! välborg är ändå fjortisarnas afton och jag är glad, lika glad som lisa, at vara 19 år och äta laxmacka!
det var allt för mig denna afton, ses imorgon. då äre maj maj måne!

Kommentarer
Postat av: moster

jasså vad menar du med sån där som lite äldre har ioch fös sig jag är ju liiiite äldre än dej. jag kan upplysa dej att moster var på hembyggdsgården igår kväll kollade när gubbar sjöng in våren sen gammeldans och en brasa som brann ner på ca 5 minuter medel åldern låg på ca 65 så de liiiite äldre firar oxo valborg ha en underbar helg vännen min kramar

2009-05-01 @ 08:59:49
Postat av: moster

hej igen kollade bilderna du satt in har din familj oxo gas spis om är inte det otäckt kram

2009-05-01 @ 09:10:10
Postat av: Julia

Du jag kan säga att jag, lina, björn och ted gick över stan igår och vi kände oss som nattvandrare. ujuj stackars barn

2009-05-01 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0