här kommer en till haha

Har du pojkvän/flickvän? ja!
Är du kär? ja, väldigt kär!
Hur tidigt stiger du upp? olika, beror på om man jobbar eller är ledig
Vem/vilka vet mest om dig?  Lisa
Gillar du att slåss? nej haha

Vad ska du göra ikväll? inget, kolla på 90210, det är det enda som ja vet :p

När var du senast full? det va nog när amanda va här tror ja
Har du utländska föräldrar?  nope
Var har du ont?  i mina tår faktiskt
Är du bra på att måla? skitdålig är ja inte iallafall
Vad längtar du till? tills någon kommer&hälsar på mig
Vem kramade du senast? mamma, rikard och jossan när dom sa hejdå
Vad heter dina husdjur?  mini och svarten, mina dammråttor har ja tyvärr inte döpt
Har du körkort? japp

Favoritgodis? det mesta går ner som de flesta vet men lakrits är min favvo, speciellt turkisk peppar
Morgon- eller nattmänniska? båda, det beror på, men .. aa nej ja vet inte. pass
Sparare eller slösare? trodde ja va en slösare, men ja kan spara om ja vill. inte så ofta jag verkar vilja dock

Har du några homosexuella vänner? njae

Bio eller promenad? båda, fast hellre bio eftersom jag är lite lat av mig
Är du kittlig? lite

Rädd för insekter? nej
Anser du att du är stark? haha nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0