kew gardens

herre guuuuuud jag är helt slut!
har varit i kew gardens, som det visst stavades. kom hem för en halvtimme sen och åkte härifrån typ halv 12. det va alltså en stor "trädgård" med lite barngrejer på sina ställen, resturanger, stora växthus och en massa massa blommor överallt! det låter tråkigt och jag trode det skulle bli de men det va riktigt trevligt och så himla fint! och så himla STORT! perfekt att ta med sig picnick en dag lite längre fram. vädret va typ perfekt, nästan lite för varm. men det va toppen iallfall. har gått huuur mycket som helst och slagit ihjäl några timmar och jag har nu jobbat klart och jobbar nästa gång kanske imorgon bitti om susie vill ha hjälp med att underhålla barnen medans hon packar, annars jobbar ja inte förän nästa tisdag :p
eftersom det börjar en ny termin nästa vecka, förutom på månda då dom är lediga och susie är hemma (därför ja inte ska jobba då) men då ska dom iallfall byta eller lägga till/ta bort after school activities , plus att dom bytt dag för simningen som nu kommer vara på fredagar så mina veckor som ja jobbat innan kommer nog föändras lite, men det är väl bra med lite förändring? jovars det tycker jag allt.
funderade på att joina julia nu när hon är barnvakt men ja orkar inte, tänker inte ta alls många steg till idag.
har massa bilder från dagen på mobilen som ni ska få se, men inte idag, men säkert imorgon. imorgon ska ja &julia till svenska affären, eller IKEA vet inte än, får se :p hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0