kul dag

hejhej
har preis kollat klart på 90210, druckit nyponsoppa och kollar nu på samantha who. har "låst in mig" i mitt rum för att slippa lilly, katten. hon är helt galen, ingen annan förstår hur galen hon är, eller okej lisa vet. idag är värre än någonsin, helt galen! nu ska ja göra mig iordning eftersom det är paus, öppna dörren och ivärsta fall höra bjällran runt lillys hals komma närmare och närmare men skitsamma, vill höra när familjen kommer hem.

imorogn blire som sagt jobb 10 timmar, sen blire filmmys med julia!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Olivis

Du är INTE ensam honey. Du är stark och det går över strax, du saknas här hemma men jag unnar dig verkligen all tid i London! Your revenge, du vet vad jag menar. Love

2009-04-13 @ 23:58:19
Postat av: Svårmor Kicki

Hejsan Gumman!

Förstår att det känns jobbigt för dig nu, men jag lovar snart känns det bättre. Nu skall du ju snart få möta "våren" i London och det går inte av för hackor,vi får vara här i gamla Svedala vi. Du saknas här hemma också av alla, men det var kul att se dig igen. Vi tycker att du är en toppen tjej vet du!!!!! KRAMAR FRÅN SVÅRMOR

2009-04-14 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0