lista

här kommer en liten jag-har-tråkigt-lista

Favoritfärg: jag vet inte riktigt, marinblå kanske
Favoritdjur: katt tror ja
Favoritmat: "svensk" tacos
Favoritdryck: trocadero eller cola
Favoritsysselsättning: att umgås med min pojkvän, familj och vänner !! (shoppa är roligt också)
Favoritplagg: det är nog mina blåa seglarskor som ja fick slänga förra sommaren
Favoritaffär: gina, H&M och poundland höhö
Har du glasögon/linser: nej
Har du/haft tandställning: nej, men jag ville ha när ja va mindre
Har du mobil: ja, två faktiskt. en "svensk" och en "engelsk"
Vilken sort: den svenska är sony ericsson och den engelska är en stenålders nokia
Vilken operatör: telia och virgin mobile
Hur många sms får du varje dag?: haha noll typ
Hur många telefonsamtal får du: inte många det heller, förhoppningsvis nån man väntat på ska ringa
Bästa tv-program: Desperate Housewives
Bästa film: raising helen, pirates of the car.. eller transformers
Bästa reklam: dairy milk, lätt
Är du slarvig eller pedant: både och, älskar att ha stökigt rum, men gud va ja hatar det också
Hur ofta damsuger du ditt rum: hemma: väldigt sällan, här i london: aldrig,det gör domenica
Har du tänkt någon gång att du vill planera ett mord på någon: va!? neeeej verkligen inte
Är du rasist: nej
Vem diggar du mest, Paris Hilton eller Britney Spears: Britney Spears
Idol: inte en enda aning faktiskt
Vad består din garderob av: pengar i annan form
Favorit plats: just nu skulle det vara på en vit strand med rikard !
Fordon: favorit fordon? bil
Cafe: ejes säger ja nog på den
Brukar du titta på dig själv i spegeln: jovars, det händer allt :p
Är du blyg?: i vissa situationer, ja!
Är du omtänksam?: ja det tror ja allt att jag är
Är du Smart?: jag är smart när ja vill
Hur mycket pengar har du varje månad?: 4000 blire väl ungefär
Några piercingar?: i öronen
Egen dator?: ja
Vilken svärdom använder du mest: fan tror ja
Har någon av dina vänner barn?: nej
Vill du ha barn: ja, fast inte än på ett bra tag
Kan du vissla?: ja, jag fattar inte detta, är det nån som inte kan vissla?
Tror du på horoskop: ja det gör ja, för det stämmer alltid för mig
Vilken årstid gillar du mest: sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0