onsdag

gårdagen var hur härligt som helst och det var säkert runt en 20 grader, kändes som det iaf.
jag är röd på näsan och på kinderna, kul att vara röd? jag vill bli lite brun också tack.
idag ska ja hämta daisy halv 1, samma imorgon. igår åt vi kvällsmaten ute på en filt och idag ska jag&daisy äta lunch på en filt i parken, tänkte jag iallafall. vi får väl se vad hon tycker om det.
om lite drygt en timme slutar lisa skolan och då är det 1 och en halv timme kvar innan jag börjar .. så nu ska ja duscha, bädda sängen, städa och plocka rätt på mina kläder som är lite här&där. kanske hänga en tvätt också. får se.
ha det bra, hej

egentligen är ja lite irriterad så ja hade lust att endast skriva "bajs bajs bajs" i detta inlägg, men då tror ni att det är värre än det är. så därför skrev ja lite så ni vet vad ja sysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0