onsdag

hejhej
jag vet inte varför jag inte tagit ur tummen för nu äre faktiskt inte så långt kvar tills ja åker hem, och jag hr knappt börjat packa. jag vet att det inte är panik men vill vara i god tid ändå.
idag på "jobbet" har allt gått bra, har varit i parken och när vi va hemma här så målade vi och åt mat typ. pappa ringde precis, alltid lika roligt att få ta emot samtal. rikard ringde också förut, det är nog rekord, två samtal på en dag :p hoho
från folk som inte är härifrån då villsäga.
imorgon är det torsdag, jag&lisa ska ha mysdag och mot eftermiddagen är det simning som gäller. sen äre fredag och jag åker hem! har jobbat lite extra denna vecka så ja kommer nog inte jobba något alls på fredag, inte på morgonen alltså. det är ju alltid härligt med sovmorgon!
idag är det gossip girl och desperate, toppen med andra ord.
hejdå&godnatt!

nu ska ja packa lite

Kommentarer
Postat av: mamma

Glöm inte att ta med det som du inte använder.

2009-04-01 @ 21:18:10
Postat av: moster

hej vännen det är klart vi saknar dej. jag ska ialla fall skärpa mej. är du inte med och demonstrerar i stan. ha en riktigt bra dag o trevlig färd hem. kramar

2009-04-02 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0