rubrik

hej igen.
va är det, 5-6 inlägg och klockan är bara 3.
jag börjar fundera på om jag är normal, för ja tror nämligen inte det.
jag gråter för allt. just nu vill ja bara åka tillbaka hem men jag vet att det kommer gå över och det är ingenting att gråta över men det känns bara hopplöst. fast somsagt ja vet att det bara är såhär nu.
varför gör ja bara inget för? det blir ju inte bättre att bara sitta här? eller jo nu känns det bättre att bara sitta här.
ska nog packa upp min resväska, eller ja, det lilla som är i. sen göra något år den fullproppade hyllan med massa skit! just nu längtar ja bara till söndag, när lisa kommer hem, så hon kan ta hand om mig! jag är så himla klen, en riktigt vekling. fy
nu skiner solen iallafall

jag skriver i bloggen fär ja har ingen annan att prata med..
lisa är ju i sverige, majja också, julia tror ja jobbar. plus att ja är inge rolig att umgås med förtillfället
därför skriver ja, hörs snart igen tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0