tisdag

sådär
började typ kvart i 9 och nu har ollie kompis och daisy och kity leker tillsammans så då passade ja på att sätta mig här.
det är inte så mkt bättre idag, har (medans susie och matt var hemma) fått gått ifrån och grinat en skvätt. vet inte varför ja inte kan kontrolera min kropp. pratade inte med dom igår eftersom ja sov när dom kom, så dom frågade imorse hur det hade varit hemma&så, då bröt ja ihop en sväng för mig själv.
om ett tag ska ja göra lunch, vet inte riktigt vad eftersom kylen är ganska tom, men nån macka eller så kanske.. vid 1 byter ollie&kompisen hur och går hem till honom, då går vi till parken och då kanske daisy somnar och sen vipps äre dags att gå hem, göra kvällsmat och sen slutar ja. då ska ja på date hos julia! vi ska titta på fim och jag kommer nog grina en sväng också, buhu.
jag vet egentligen inte varför ja gråter, mest för att ja känner mig ensam tror ja, och min kropp är fortfarande nervös över något. har ont i magen också, tror det är mensverk som är på g. mår illa och försöker äta, har inte gått så bra än dock..
men nu är allt igång igen, jobba jobba jobba.
imorgon ska vi till kew gardens, vet inte om det stavas så men man säger så iaf. vet inte vad det är men deras mormor ska med iallafall. får se hur det kommer gå.
nu ska ja titta till dom små busarna. hejdå

familjen åker bort på torsdag också, och är borta hela helgen, så det blir bara jobba idag och imorgon så .. då blire nog shopping eller nått turistigt, för ja tänker inte bara sitta hemma och sitta. på torsdag ska ja&julia till svenska affären iallafall, får väl se om vi hittar något.
påskägget ja tog med mig hit va väldigt uppskattat!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig



R

2009-04-14 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0