torsdag

godmorgon.
har jobbat klart, ska packa det sista som går, sen blir det ju alltid saker som man lägger ner det sista man gör. typ mobil, plånbok pass osv. jag ska möta lisa om en timme ungefär, uppe vid kilburn och då ska vi köpa saker till vårat mys som vi ska ha. hon ska hjälpa mig packa och så ska vi ta med oss mat från McD, för det tjatade jag om att få :p nu är ja inte sådär jätte sugen på det, men det är nog bara för att ja nyss åt frulle och inte är något hungrig. blir nog lite gottis också! :p
i eftermiddag är det simning och sen ska ja babysitta, hade glömt bort det men aa så äre.

nu ska ja göra mig iordning.
PUSS på er!

imorgon kommer ja hem :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såklart vi saknar dig!! Ska bli jättekul att ses när du kommer hem. Lovar också att bli bättre på att skriva kommentarer. Är så himla kul att du bloggar för då har vi stenkoll på hur du har det :) Undrar om Edvin känner igen dig efter så lång tid, du som var hans favvis :) Ses snart. Bamsekram

2009-04-02 @ 16:57:53
Postat av: Anonym

tjena älskling, behöver en exakt tid när du landar imorn :)

2009-04-02 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0