valborg!

sista april, imorgon första maj, det är helt sjukt hur fort tiden går.
jag har 14 veckor kvar i London och Queens Park och det känns både bra och .. tråkigt.
Jag hoppas att jag kommer in på universitetet iår, annars blir jag galen. hur ska jag gå från jobb i London till arbetslös i Kristinehamn? det funkar inte, jag måste komma in på skolan!

Jag börjar få lite smått panik .. 14 veckor, endast hälften har gått, men ack va fort det kommer gå. vi har sommaren framför oss och jag kommer spendera den med mina vänner. Fisen, majjsan och julle. vi har mycket att pricka av innan vi lämnar allt bakom oss, dax att sätta fart..
 
jag sitter här på mitt rum, ingen är hemma och solen lyser in lite svagt genom fönstret .. sitter här och skriver, funderar och använder nog bloggen för att rensa i huvudet tror jag. det känns som jag ska åka hem imorgon. jag börjar som sagt få lite panik över att dagen snart är här, funderar hur allt kommer få plats i resväskan osv. men det jag undrar över mest är, kommer ni hinna hälsa på mig?

Det låter som ett inlägg ja skulle kunna skriva veckan innan jag åker hem, efterom jag skriver om hur londontiden har varit, men jag skriver allt nu, eftersom det är nu jag tänker på det. Men bara hittills har jag upplevt så mycket. jag har klarat mig (med mycket hjälp av mina vänner också) i London och vuxit. Jag trode aldrig att jag skulle klara det. men det har jag! jag är så himla stolt över mig själv, det är jag verkligen! Men nu är sommaren här och nu ska jag fortsätta mitt äventyr och göra detta till en speciell och oförglömlig sommar!

men jag saknar er!




Kommentarer
Postat av: Lisa

I so LOVE this inlägg!

2009-04-30 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0